Bagi Souvenier utk insan yang kita hargai...

Followers

Monday, July 27, 2009

Rehlah Ibadah 2

Assalamualaikum..

minta maaf le lewat sket update utk rehlah ibadah 2 ni..
semalam saya kurang sihat sket..jadi..tangguhkan dulu utk rehlah ibadah 2..

Rehlah ibadah 2 ni sbenarnya sambungan dari artikel sblum ni..

Lepas kami dah bertolak dari gunung berlumut..kami singgah di Sekolah Agama Ghufran..
Malam tu kami akan buat barbeque.kami sampai di sekolah Ghufran dalam pukul 5.16 petang,.
Sampai2..semua blasah tido dulu..letih sangat2 le tu..
Kul 6 hafiz gerak kami utk truskan aktiviti.,.
hafiz n aqif gi ambil ayam..
yg lain2 hidupkan api dulu..
bila hafiz balik ke ghufran..
hafiz gtau kami dapat 4ekor ayam..

HAH!!!
7 ORANG NAK ABISKAN 4EKOR AYAM???

makna nya aku akan jadi semakin tough la...
huhu..

utk bahagian memasak..
Chef Sohaib n Chef HUsni incharge..
Yg lain membantu benda2 lain yg diperlukan..contohnye..
kalau minyak utk nak sapu atas ayam tu abis..kami tmbah2..
bekalkan lampu..
n mcm2 le..

utk bahagian memasak..
Chef Sohaib n Chef HUsni incharge..
Yg lain membantu benda2 lain yg diperlukan..contohnye..
kalau minyak utk nak sapu atas ayam tu abis..kami tmbah2..
bekalkan lampu..
n mcm2 le..

dah masuk 2nd round masak..
Ayam cam dah banyak..
kami termenung..camna nak abiskan ayam2 ni..
isk3..

Semua sepakat..kami nak ajak shabat2 yg tinggal berdekatan makan sama..
n bagi kat rumah kat sebelah sekolah ghufran..

hah..ni pon banyak lebih lagi ni..
bungkus je la..
bagi kat kawan2..

kami abis semua dalam kul 2240..
kami pon bertolak pulang..
sampai UTM dalam 23++..
xigt scra spesifik...

program ni berjalan dgn baik..
walaupun ramai yg menarik diri disaat-saat akhir..
Alhamdulillah..kami syukur pada-Mu


"Semoga tautan ukhwah kita terus mekar,
terpateri dihati,
hingga bertemu disyurga abadi
InsyaAllah"
www.tips-fb.com

0 Pendapat:

Dari Mana Mereka?

free counters

Template by:
Free Blog Templates