Bagi Souvenier utk insan yang kita hargai...

Followers

Monday, November 1, 2010

Ujian Sem ini...

Penulis : Abu Faris 'Audah Abdul Hadi

Hypertension...



Sem yang sangat buusy...
tapi lumrah la dah tahun empat...
ramai lagi org yg lebih bizi dri aku kan?

aku tak pasti sama kos aku saja jek ke yg dpt keadaan macam ni,
atau masih byk kos lain yg keadaannya sama mcm kami.
kami amik 18 jam kredit sem ni..
Alhamdulillah..padat jadual dengan mencari ilmu
lecturer smua semangat utk mengajar kami..
bersungguh utk nak fahamkan kami..
sebab tu lecturer bagi byk assignment...
utk nak fahamkan kami tentang subjek tu..
baikkan lecturer2 kami...
jadi keadaan ni dah menjadikan kami agak sibuk sem ni..
**ada rakan yg amik 21, tp x mengeluh panjang pon macam aku...
so, point aku ni dgn automatiknya xleh nak jadikan aku xleh hadapi keadaan ni**

dari segi prestasi dan kualiti...
pada peringkat permulaan...
Alhamdulillah semua ok..
macam berjalan dengan lancar tanpa permasalahan...
masuk fasa kedua..(selepas raya)...
byk benda jadi makin merosot..
study x dapat nak fokus..
esaimen dah mula terabai..
salin...tp x faham...
jadi blank..
rasa takut nak berdepan org ramai..
xda confidence...
rasa tak selesa yang amat..

awat hang jadi lagu ni hadi??
(kenape ko jadi macam ni hadi)
ada masalah??
jawapan aku ENTAH....
semua org pon ada...
so? uruskanlah dengan baik...
sekali lagi...jgn merungut..
jangan terlalu ego.
jangan tambah masalah dgn perkara2 yg x sepatutnya..
**kita x boleh tuntut orang utk faham situasi kita..
n kita pon xkan dapat faham org sepenuhnya....
sbb masih ada rahsia2 yg mreka bebani dan simpan yg kita x tau**
jus be nice to each other..
kurangkan susahkan orang lain..
tu jek...

again..
be positive..
so..
minta maaf pada semua orang yang aku dah susah kan hidup korang..
www.tips-fb.com

0 Pendapat:

Dari Mana Mereka?

free counters

Template by:
Free Blog Templates