Bagi Souvenier utk insan yang kita hargai...

Followers

Wednesday, November 17, 2010

Salam Perantauan Dari Kami

Penulis: Abu Faris 'Audah Abdul Hadi

Salam Perantauan dari kami


Sempena Hari Raya yang mulia ini,
kami ingin mengucapkan selamat hari raya,
kepada semua ahli keluarga yang jauh dikampung,
rakan-rakan dan kepada sesiapa jua yang mengenali kami berempat ini.
tidak lupa juga kalau-kalau ada yang terlepas ke Singapura atau Indonesia.
Juga kepada semua orang yang sambut hari raya ini.
tak kira..dimana jua anda berada.
Semoga ceria-ceria selalu dihari raya ini.
oleh kerana hari raya kali ini,
tidak ramai yang membuat ucapan,
jadi, pihak penganjur telah mengizinkan kami,
untuk membebel dengan lebih panjang sedikit dari kebiasaan.

pesanan untuk rakan-rakan pula.
jangan lupa bawa balik laksa ye..
**pesanan ini khas dari Hadi kepada rakan2 yang lain**
sudah-sudah la tu cuti..
bila lagi nak study?
ok..saya nak kena sambung study ni...
busy2...


Salam Perantauan dari kami,
Hadi, Zarif, Soyed, Fareez
European Best University, Kazambo

Saya Abdul Hadi

Hai..Saya Mohamad Zarif....Rajin x saya?


Ismi Syed Mohamad Adil
I am Mohamad Fareez
Sesudah solat Eid..Pak Arab jek ramai kan...(Fareez xde..xjumper)
Bergambar bersama Arafat (tgh) dan rakannya (kiri sekali)

www.tips-fb.com

10 Pendapat:

iamfareezyusoff said...

hadi, tukar lah gambar aku tuh. haha takmacam gambar perantauan pun. ambik gambar ni http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1257082948715&set=a.1409309034272.2059156.1278859807

Adi Wahab said...

hahaha...ok2...set2...sat aku tukar..

Chaoi said...

camner raya di perantauan?pasti seronok bukan...

Adi Wahab said...

ahahaha,...semestinya gumbira...

pengalaman pertama...hahaha...

chaoi...jgn lupe bawa laksa,..

fiq said...

wah!! best nyer dok perantauan! =D

Adi Wahab said...

tu la fiq...

ko kena cuba gak skali..rugi woo xcuba beraya di perantauan...hahaha...

tahun depan...time raya ko stay kat sini...tau3...

fadzlina said...

bestnye..

Anonymous said...

faz --> bukan selalu beraya diperantauan....

--AFA--

inn_ainiey said...

waaa...sob3..sdeynyer korng kat perantauan..BELAJA RAJEN2 YERK...harapan negara korang neh..

Anonymous said...

kitorang xnangis...ko lak yg nangis..
insyaAllah...mudah2an aku jadi perdana menteri lepas ni..harapan negara tu...

--AFA--

Dari Mana Mereka?

free counters

Template by:
Free Blog Templates