Bagi Souvenier utk insan yang kita hargai...

Followers

Tuesday, April 12, 2011

Santai bersama SEB/SWB

Mudah2an ukhuwah kita kekal selamanya...
**Barisan depan, dari kanan..**
1. Joanne - "Peace no war!!"
2. Yeoh = "tido kat pah jap...peace.."
3. Sharifah - "Apa ni dok sondoi2..lemas2.."
4. Aini Isa - "jangan gerak...jangan gerak..daun jgn jatuh dari kepala..."
5. Raziah - "alamak...camna xnak bagi nampak montel ni..
(sambil bt gaya nak tutup mulut tapi masih kelihatan montel).
6. Syaidah - "Bes2 dapat duduk tepi model rabbit..howyeah!!"
 7. Balqis - "Hye..saye puteri rabbit"
8. Ruwaida - "nape rasa berat jek kepala ni, xpe, amik gambar dulu,satgi tgk ada apa."
9. Ain - "Fuh..fuh..fuh...ida..atas kepala ko ada bunga rafflesia"
10. Liyana - "Alaa..payung la payung...hye..aku payung.~~lalalala~~"
(sambil pegang payung, dibimbangi hujan akan turun sbb yana nyanyi)

**barisan tengah(kanan ke kiri)**
11. Shekin - "Isk2..nape yang berat sangat payung ni...nak jatuh aku."
12. Fariza - "Korang jangan buat hal...aku nak amik gambar ni"
13. Diana - "Isk..serius la skit amik gambar..satgi x comel nanti.."
14. Nazriah - "Ielu..ko jangan tolak aku..dah terhantuk dee ni.."
15. Najwa - "Gabung dgn Jihan jadi nama apa ek nanti...JiJua@HanNa@HanJua??"
16. Jihan - "xpa2...kita gabung dulu,nama fikir kemudian"
17. Afiqah - "(dalam hati) aku xabis ngunyah lagi, dorg nak amik gmbar dah"
18. Jostinah - "Ini afiqah...dah nak jadi ikan buntal dah aku tgk"
19. zarif - "~~Berjoget tari menari~~(aku suka joget2 ni)"
20. hadi - "Aiseh...x sempat aku nak potong rambut..dorg nak amik gmbar dah"

**Barisan atas (kiri ke kanan)**
21. Sahrul - "Haih..banyak pula kutu atas rambut ni..tiiiiiii"
22. Amirul - "Elak kutu sket..kenyit mata kat langit satu..hah..camni baru stylo"
23. Tan - "Apa yang brader tu buat??pelik2"
24. Syed - "Senyum dah la..bt gaya pelik2 x nampak cam "budak getah" plak"
25. Teng - "Yeay...I'm the Jokerastangen"
26. Aisyah - "Adoih...Jihan!!!Jua!! tangan korang kena muka aku ni"
27. Amirah - "Sabar aisyah..sabar...aku pon dah kena siku dgn Jua ni"
28. Radha - "Pheww...selamat mendarat dengan payung terjun ni"
29. Haziela - "Alaaa...xmau la payung2 ni...x rock la.."
30. Zuriati - "Eleh..padahal ielu takut tgk telinge payung ni..hihi.."
31. Maisarah - "tumpang payung..yana n zarif tgh nyanyi..takut ujan plak"

**tiada dalam gambar**
Fareez & Koh Chou Nan
Taufiq,
Azureen

--:: Apa yang tertulis di atas adalah rekaan semata2 ::--

sedar tak sedar..
dah 4 tahun.
ketawa sekali...tensen sekali..
berprogram sekali...makan sekali...
protes sekali.. n bnyak lagi..
selepas ni..mungkin kita akan bawa haluan masing2...
ke arah alam baru..yang lebih mencabar..
cuma apa nak dipesan..

1. Jaga diri..perisaikanlah diri dengan Agama mu..
2. Sentiasa pelihara akhlak walau dimana pun kita..
3. Mudah2an ukhwah kita ini, bukan sekadar di sini..tapi smpai bila2..
www.tips-fb.com

0 Pendapat:

Dari Mana Mereka?

free counters

Template by:
Free Blog Templates