Bagi Souvenier utk insan yang kita hargai...

Followers

Monday, April 4, 2011

frequency domain otak aku...

Luahan rasa : Hadi

hari ini aku rasa tertekan...
mungkin sebab presentation PSM yg dh dekat...
tapi aku masih lagi xdapat konsep yang sebenar apa yg aku buat..

1. Raw Signal..
2. QRS Detection
3. Thresholding
4. RR interval
5. Remove Outliers
6. Instantaneous heart rate
7. Resampling
8. Detrending.
9. Analysis in time domain
10. Analysis in frequency domain..

semua benda  ni aku kena buat...
utk projek aku.
kesian SV aku...bersungguh2 dia nak bantu aku.
tapi aku cam xbantu diri sendiri..
untuk diri aku...
aku x boleh salahkan orang lain..
aku xboleh kata orang lain ambil masa perdana utk aku study..
aku xboleh untuk paksa orang lain faham aku...
aku xboleh bagi alasan, masalah luaran lain yang ganggu fikiran aku...
sebab aku sendiri x tegas..

rasa nak nangis bila dengar perkataan
"fail" tadi..
tapi tu hanya gurauan kot...bukan betul2..
masih ada masa untuk aku usaha...
aku selalu cakap kat orang..
kalau orang kata,
"99% akan gagal"
kita xboleh pandang 99% tu...
sedar tak..masih ada 1% untuk berjaya..
usaha yg terbaik untuk dapatkan 1% tu..

dulu aku cakap kat orang...
sekarang..untuk aku plak aplikasi benda ni...
baru aku tau, susah atau senang bermain psychology..


kuasa tawakal..
buat masa sekarang...
aku rasa macam nak rebah..
tapi aku tetap akan cuba buat yg terbaik...
usaha+ tawakal..
mudah2an Allah izinkan untuk keajaiban berlaku..

**tadi aku cuba untuk dapatkan thresholding**
tp nilai thresholding tu x consistent..
kemudian frequency domain aku jadi pelik2...
x cam yang sepatutnya..
nak tergelak pon ada bila aku tengok..
macam frequency domain untuk otak aku ja..

Hu2..sebab apa jadi bentuk ni...isk4..

macam mana nak extract data dari PSD diatas??
Fourier tgk pon, die nnt gelak..
hurm..
xpa2...usaha lagi.
sekarang dalam proses utk cool down..
fikiran terlalu exhausted...

untuk kawan2 yang lain..
jangan givup selagi ada masa..
ok..
kita kena buat yang terbaik...
jangan lupa...doakan aku dan kawan2 yang lain..
Moga Allah permudahkan segalanya...


**ok..sebelum melalut lagi panjang..
better stop sampai sini dulu..
maaf artikel yang langsung x bermanfaat ni..
www.tips-fb.com

2 Pendapat:

me_yana said...

hm..semoge kau tabah+dapat tenangkan fikiran sekarang, semoga kite semua tabah...dan semoga Allah permudahkan jalan kite semua....amin.....

Adi Wahab said...

InsyaAllah...dalam proses tenangkan fikiran..

Moga Allah berikan kita kekuatan...
mudah2an ada keajaiban...

Dari Mana Mereka?

free counters

Template by:
Free Blog Templates