Moga Allah Beri Pengajaran kepada kamu semua!!!

Rasa terkilan yang teramat sangat pada Pengurusan Kolej Perdana
Jawatankuasa pelaksana Program SPM
yang melaksanakan program dengan penuh bermasalah..


Aku x izin kamu duduk dibilik aku, Moga Allah beri pengajaran pada kamu semua yang terlibat..

Peristiwa ni berlaku pada hari jumaat lalu (14/8/2009)
Hari tu aku balik penang...pukul 7 hafiz amik aku utk ke senai..
bila dah sampai disenai,
aku setelkan urusan utk check in,
then kami g solat..

Selesai je solat..
aku dapat 1 panggilan..no pembantu felo kolej..
bila angkat, aku dengar suara orang lain...
rupa2nya, pengarah program SPM tu..

Dia gtau, bilik aku digunakan untuk program..

HAH!!BARANG2 AKU SEMUA DA DALAM BILIK!!!
LOCKER X KUNCI, BARANG2 BERHARGA AKU, N LAIN2...
KALAU AKU ADA TIME TU, X PE JUGA...
NI DIORANG AKAN DUDUK DISINI SELAMA 2 HARI.
N 2 HARI TU AKU X DA...
aku tanye kat pengarah tu, xda bilik kosong yang lain ke??
dia jawab semua dah penuh..

ini bermakna budak2 tu akan duduk dibilik aku,
tanpa kebenaran dari aku,
selama aku 2hari yg aku x da ni..
menceroboh bilik orang tanpa keizinan..
AKU DAH DIZALIMI..

"Ya Allah, Kau peliharalah segalanya untukku,
aku dah lakukan segalanya utk menjaganya,
selainnya kuserahkan pada-Mu,
Kerna Engkaulah sebaik2 penjaga"

"Ya Allah, kupohon agar Kau memnunjukkan cara kepada diriku dan kami semua,
agar kami tidak berlaku zalim pada orang lain"

"Ya Allah, kabulkan do'aku ini, Sesungguhnya aku dizalimi,
kuharap do'aku sampai kepada-Mu tanpa sebarang hijab dan halangan"

Allahumma Ameen...




Comments

me_yana said…
huuu..yeke..tak patut tak patut...
Anonymous said…
memang x patut..nnt g buat repot..libatkan semua yang terlibat..
sabar itu lebih cantik dan indah..adalah tarbiyah yang Allah nak tunjuk.Look it at the positive view.
Adi Wahab said…
InsyaAllah...jazakillah khair ya ukht atas peringatan..insyaAllah da hikmahnye ni...
hayate said…
mner bley ceroboh cm2??..
xptut2....
Adi Wahab said…
tu la...mmg xpatut..xpe..
harpnya..diorg dah x buat kat orang lain lagi pasni...
Ir aMiLinz said…
haiya..terok2...
tapi time tu aku ader gak kt KP..
huhuhu
Adi Wahab said…
hah??/
ko datang kp ke milin??

nape la ko x halang bebudak tu masuk??

isk3...aku lagi rela bagi ko dduk dri bebudak tu...
(sbb aku kenal ko jek)hehe...

Popular posts from this blog

Terima kasih atau Jazakallah Khairan....

Hukum Bersalaman dan Aurat dengan Kakak/Abang Ipar

Ketika Musibah Menimpa