Bagi Souvenier utk insan yang kita hargai...

Followers

Thursday, February 23, 2012

Research..

Masa yg sangat pantas..
dah 6 bulan aku sambunng belajar...nak buat research..

tapi keadaan masih macam kanak2 yg baru belajar..
masih belum jelas dengan apa yg nak dibuat..
cuba tenangkan hati,bahawa aku masih baru..
tapi masa 6 bulan terlalu lama sebenarnya..lebih dari lama..
segan dengan orang2 disekeliling..
kerja xseberapa, main saja banyak..

usaha perlu diteruskan..
tapi sayang..banyak pula salah faham..
tersepit antara positif dan negatif...
bila nak bertanya, datang satu fikiran...
"kamu tak tahu usaha sendiri ke??"
kalau tak bertanya,nnt ini pula jawapannya,
"itu la..dari dulu orang suruh bertanya..sekarang dah terlewat"..

akibatnya, tersepit sorang2, syok sendiri dgn apa yg dibuat..
sekarang macam tenggelam punca..
apa yg patut aku buat utk jelaskan segala yg kabur ni?

banyak masa terbuang..tak pasti,sama ada aku yang buang,
atau orang yg hilangkan masa aku..
mungkin perlu lebih tegas..lebih berdisiplin..
takkan mampu utk gembirakan hati semua orang pada setiap masa..

rasa cam tak mampu utk teruskan...xpandai dalam kendalikan research..
tapi perjalanan masih panjang..usaha perlu diteruskan..
terus bergerak, sebab ia lebih baik dari berhenti dan hanya menunggu..

serabut, buntu...
-aku-
www.tips-fb.com

3 Pendapat:

me_yana said...

huk2..kdg2 mmg ada org yg macam tu...ter-down kan tetiba bila camtu...tp takpe..take it as challenge..kuatkan smgt k..based on previous observation, I believe that you can do it! chayok! =)wah observation tu tak bleh blah..kui2.. =))

Chaoi said...

hadi,aku percaya hg mampu boleh melakukan..

Adi Wahab said...

yana - hehe..tu la..tu bisikan dari dalam diri jek..kalau ye pon ada org camtu..sepatutnya aku yg kena pandai dalam deal dengan setiap komen yg aku dapat..kan?

insyAllah...cuba yg terbaik..

chaoi - thanks chaoi..insyaAllah...kena teruskan usaha...bila nak datang sini..

Dari Mana Mereka?

free counters

Template by:
Free Blog Templates