Terima Kasih untuk sahabat-sahabatku,...

Dari : Abu Faris 'Audah Abdul Hadi

Hari ini dah hari terakhir di UTM,
Alhamdulillah, Allah izinkan aku habiskan perjuangan disini,
Alhamdulillah, Allah izin aku menongkah segala cabaran melintang dihadapan, 
Alhamdulillah, Allah kurniakan aku kawan-kawan yang baik,
Alhamdulillah, syukur pada-Mu ya Allah atas segala nikmat ini..
Aku yakin, Allah letakkan aku disini (UTM),
ada hikmah tersendiri dan aku pasti, ianya lebih baik bagi aku,
Walaupun tujuan asal aku, aku tingin sangat nak masuk UIA..

SEB/SWB in memory

Hurm, 4 tahun dengan kawan, 
susah senang sekali,
hari ini, hari terakhir,
ada sahabat lain sampaikan pada aku, 
kalau ukhwah yang terbina kerna Allah, 
Allah akan pelihara ukhwah ini,
Ya! aku percaya tentang tu,
Bertemu tidak jemu, 
Berpisah pula tidak gelisah.
Mudah2an Allah menjadikan kita insan yang mendapat,
lindungan arasy Allah di akhirat kelak, 
kerana kita bertemu dan berpisah kerana Allah.
Allahumma ameen.

Aku nak ucap terima kasih...
Especially kat sahabat2 sekelas aku..
Zarif...
3 tahun kat KP,
selalu tompang dia..
(dgn keadaanaku x berkenderaan)
g kelas, kliniik, jusco, makan, jalan2,
banyak lagi la..
sampai satu tahap, jadi segan nak minta tlg..
sbb rasa cam menyusahkan..
orang yg paling aku rapat,
(yg lain pon rapat juge..cuma paling rapat...)
orang yang dri 1st sem aku jadikan rakan utk bersaing dlm akademik..
(sampai sem 7 n 8, aku dh xnak bersaing dgn zarif lagi.haha...)
sbb aku xdpt fokus sgt pada akademik time ni...
paling bnyk tahu ttg aku..
(sbb aku cita kt die..hihi)
tak tau nak balas camne..
Jazakallah khairan kathira ya Sohib..
semoga Allah berikan kebaikan yang banyak kat ko..
Minta maaf sebab selalu nyusahkan ko utk 4 tahun ni...

Syed Adil...
panggil soyed...
banyak aktiviti sekali...
Maisac, Austic, program KP, kalau nak bersukan...
bnyak gak susahkan dia...
2 orang ja kawan aku yg sempat aku bawa tido rumah...
Soyed n Zarif..
so, family aku mmg kenal dua orang ni..
kenduri abg n kakak aku, 
kakak suruh aku ajak dorg ni..
"ajak la zarif n soyed"..
bukan x ajak yang lain...tp dua org ni yg dikenali..
kalau dalam bersukan, soyed ni mmg aku ske jadikan rakan utk bersaing..
walaupun sokmo kalah..tp xpa, sekurang-kurangnya ada peningkatan..
kalau zarif xda @ sibuk, aku akan minta tolong soyed.
g kelas, klinik, jusco @ tmpat2 lain...
dah segan jugak..
Thanks soyed..
Moga Allah berikan ganjaran yang baik untuk mu...

**penjelasan**
ada org penah usik2..
kononnya aku kuat jeles..
ya..mmg aku kuat jeles..
aku akan cemburu pada benda yg aku boleh ubah,
dan bawa kebaikan pada diri..
jgn pulak dlm hal yg tidak mampu diubah..


Fareez
Kawan aku paling sempoi...
hehe..peminat liyana jasmay..
dengan fareez..time musim exam..
kami akan stdy sama2...
bagus sebenarnya stdy skali ni...
ada benda yg kita x tau...leh tukar2 dgn kawan yg dah baca.
n kita pon leh ajar kwn kita..
tu la yg berlaku time musim exam,
n banyak gak benda yang jadi kenangan yg kelakor..
time buat assignment ekonomi, 
kan fareez kan??hihihi..
time bincang cara terbaik nak faham ekonomi...
hafal @ kismis @ photostat??
hihi..
neway, thanks a lot...mudah2an kita berjumpa lagi nnt..
Moga Allah kurniakan ganjarang yang baik pada mu...

Sahrul Amri, Amirul Ridhwan, Taufiq,
lps 3 tahun kat KP,
aku pindah ke k10...
antara tujuan aku stay kt k10...
aku nak rapat dengn chaoi, amirul, n taufiq..
rapat juga dulu...tp nak rapatkan lagi..
haaa....3 org ni la yg slalu aku kaco bila dah kat k10..
nak kemana pon...chaoi, taufiq n mirul...
antar ke stesen bas...g kelas...beli ikan...
pegi konfar...pegi beli barang.. broadband rosak...
semua minta tolong dorg..hahaha..
terima kasih banyak..
n minta maaf sangat sebab terlalu banyak susahkan korang...
tak tau ak balas camna..
n aku doakan,
Moga Allah berikan ganjarang yang baik untuk korang semua...


n untuk kawan2 lain...
yg berprogram sekali...
ber'tensen' sekali...
main badminton sekali...
tolong antar aku yg x berkenderaan..
samaada time nak balik penang, atau nk g mana2..
thanks a lot...
maaf sebab dh telalu banyak susahkan korang..
atau tegur yang sebabkan korang x senang...
Sangat hargai korang..

Aku x pasti, lepas dari ni...
sama ada kita akan terus berhubung @ akan terputus..
mudah2an kenangan di sini akan terus mekar dlm ingatan..
cerita ke anak cucu nnt...

akhir sekali...
Jazakumullah khairan kathira....
Semoga ketemu lagi, 
kalau tak di dunia, 
kita jumpa di akhirat sana...

Comments

chaoiois said…
hehehe...abu faris audah yang ku kenal selama 3 tahun..
Anonymous said…
hehhe...kenape dengan abu faris audah tu??

Popular posts from this blog

Terima kasih atau Jazakallah Khairan....

Hukum Bersalaman dan Aurat dengan Kakak/Abang Ipar

Ketika Musibah Menimpa